A hét eseményei





Néhány dolog az utóbbi napokról. :D

Egész hétvégén a művészeti ösztöndíjra tervezett rajzaimmal szenvedtem. A hétfő délelőtti anatómiát sikeresen ki is hagytam miatta, mert egyszerűen nem végeztem az utolsó képpel. Megjegyzem, voltam olyan elvetemült, hogy az egyik A3-as képre több száz borostyánlevelet rajzoltam. :D Többet nem vállalkozok rá, mert majdnem beleőrültem. ^^" Mellesleg a bal kezem teljesen kikészült.^^" De hát nem volt megállás, mert rajzórák, beadandók stb... :D Imádok rajzolni, még ha sokszor azt is mondom, hogy utálok. :lol:


Volt egy elég nagy vitám valakivel a héten. Ennek következtében lelkileg, érzelmileg ismét magam alatt vagyok. De igyekszem minél hamarabb talpra állni, mert nincs értelme senki miatt tönkretennem magam. Senki sem érdemli meg az életemben...


Ismét sokat sétáltattuk Emillyt. Nagyon szeretem a kis drágát. :) Később én is szeretnék egy vadászgörényt. Ellenállhatatlanok. Természetesen, még mindig kevesen ismerik fel, hogy ő milyen állat. Nevezték már selyempatkánynak, kutyának, macskának, borznak, menyétnek. ^^" Sőt a héten egy bácsi megkérdezte tőlem, hogy ő a hörcsög? Háát... Végülis nem ismerheti mindenki. :)


Csütörtökön megkaptam az egyik tanártól, hogy alig járok be az óráira. lol... Pedig ez nem is igaz. Az eddigi 7 alkalomból kétszer hiányoztam csak: egyszer a con hetén, egyszer pedig a szünet előtt. A katalógust csak az első és a szünet előtti órán használta, és az őt 2 alkalommal helyettesítő tanár pedig egyáltalán nem. Úgyhogy nem tudom, honnan szedte ezt a hülyeséget. :?


Péntekente csak Sokszorosító grafikai gyakorlatok órám van. Szép hosszú neve van. :D A mai napon végre megkaptuk a linókat. Alig várom, hogy hozzálássak a metszéséhez. Csak még meg kell keresnem hozzá a tökéletes Victoria Frances képet, ami megihlet. :) Órán balsafát metszettünk. Természetesen én egy Victoria ihlette képet. :D Eléggé nehéz művelet, annak ellenére, hogy a balsafa nagyon puha. Szál iránt könnyű metszeni, de keresztben nehézkes, mert felszakad a fa tőle. Szóval szép kis pepecselős munka. :D De én akkor is szeretem. :)


Éjjel megint Need For Speed-ezni fogok. :lol: Nem érdekel, hogy kikészül tőle a kezem, akkor is imádom. :lol: Természetesen animézni is kellene majd. :D


[gallery]






 

1 megjegyzés:

Aya írta...

Látom nem unatkozol :D
Egy rajzot anno igértél mutiba :P Behajtom rajtad :D

Megjegyzés küldése