Elmélkedés

Nem sok minden történt a héten. Az iskola eléggé laza volt. Rájöttem, hogy a gyakorlati órákon zenehallgatás közben nagyon jól lehet elmélkedni. Anatómián és grafikán is azon gondolkodtam, hogy mennyire eltérő személyiségű barátaim vannak. Mostanában sokszor azok aggódnak értem, akikkel nem olyan szoros a kapcsolatom, vagy csak nemrég jött létre köztünk. Azokat pedig, akikről azt hinné az ember, hogy a legközelebb állnak hozzá, az sem érdekli, hogy él-e vagy hal-e. Van egyáltalán szükségük még rám? Vagy már nekik is csak egy kolonc vagyok?

Ma órán megcsináltuk a nyomatokat a fametszetekről. Utána elkezdtem az egyik linómetszetet. Itthon órákon át azt farigcsáltam. :D Bele is sajdulltak a kezeim. Holnap pedig készülhetek egy szép kis izomlázra. ^^" Ugyanis nehéz metszeni ezt a kis piszkot. Szerencsére a vérem azért még  nem adtam érte.  ^^" *gyorsan lekopogja *

3 megjegyzés:

Aya írta...

Látom, tényleg nagyon élvezed a sulit. Nem csak kamu mikor mondod MSNen XD Örülök neki, (:

butyok13 írta...

Kinek lennél kolonc? :D Ne marhulj, Téged csak szeretni lehet. ;)

amichan13 írta...

Aya: Naná :lol:

Bütyök: De jó is lenne, ha így lenne. ^^" Mindenesetre örülök, hogy Te máshogy látod. Köszi! *__*

Megjegyzés küldése