Kicsit felháborodtam =_=

A délután folyamán jártam a belvárosban és betértem az egyik legismertebb könyvesbolt-lánc üzletébe. Első dolgom volt, hogy elindultam arra a részlegre, ahol a mangákat szokták árusítani. Ám sehol semmi. Ezúttal csak a szokásos fantasy könyvek sorakoztak a polcokon. Kis nézelődés után az emeletre vezető lépcső aljában megpillantottam őket kisebb-nagyobb oszlopokban állva. Voltak olyanok, amik a földön vagy a lépcső alsó fokán sorakoztak, mások egy alacsony polcon hevertek a fantasy könyvek tetején. Eléggé rendezetlenül, össze-vissza voltak egymásra pakolva. Pl. egy kötet Nana itt, egy kötet Hellsing ott, stb...

Mindig bele szoktam lapozni a mangákba, de már akkor eléggé kényelmetlenül éreztem magam, mikor a hatalmas oszlop közepéből próbáltam kiszenvedni a Nana első kötetét. - Naná, hogy ami engem érdekel, az mindig a legelérhetetlenebb helyen van. -.-"  Szóval a (nagy nehezen) sikeres hadművelet után már csak az egyik oszlop tetején heverő Hellsingbe pillantottam bele.

Nagyon remélem, hogy csak ideiglenesen, átrendezés miatt kerültek a mostani helyükre. :? Vagy ha nem, akkor erősen meggondolom, hogy fogok-e ott többet vásárolni...

3 megjegyzés:

butyok13 írta...

Pápán? Hűű, ez csak az Alexandrába lehetett... O.o Talált?

amichan13 írta...

Igen.

butyok13 írta...

Tudtam, tudtam... ^^ Oda be se megyek. XD Pápán a jól bevállt régi kis könyvesboltokba kell menni, az Annába, meg a Könyvszigetbe. Ha nincs kinn amit keresel, kérdezz rá, és meghozzák neked. ;)

Megjegyzés küldése