Fáradt(hatatlan)

Nem bírtam aludni. Pedig még csak fél 7 múlt. 7-kor vagy fél 8-kor akartam eredetileg felkelni. De hát így sikerült. Nem bírtam feküdni az ágyban. A zenehallgatás sem segített. Sőt, inkább rosszabb lett, mert megint eltörött a mécses. Most pedig itt ülök a gép előtt és pötyögök és még sok mást is csinálok. Muszáj lefoglalnom magam, mert nem bírom a semmittevést. Bár jobb lenne aludni. Vagyis inkább csak szükségem lenne rá. Még pénteken vettem normális gyógyszert, mert a homeopátiás nem jött be. Vagyis nem volt ideje kifejteni a hatását. De már nem bírtam, mert a héten annyira keveset aludtam és annyira kikészültem. Első este szépen hatottak is a bogyók. Legalábbis én a gyógyszer hatásának tudtam be, hogy a 3-4 óra helyett kb 8 órát sikerült aludnom. Tegnap, vagyis ma viszont nem voltak rám hatással. Éjfél után feküdtem, de fél 2 körül még forgolódtam és a plafont bámultam. Fél 6 körül megébredtem és azóta fenn vagyok.
A tegnapi nap jelentős részét azzal töltöttem, hogy a régi blogom CSS-ét próbálgattam átírni, hogy úgy nézzen ki, ahogy most ez. és akkor talán visszaköltöztetem az egészet. Mivel ezt a blogot csak azért hoztam létre, mert a másikra nem tudtam ráhúzni a sablont. Egyszerűen nem fogadta el a wordpress. Most meg eléggé unatkoztam és nekiültem. Lassan, de alakul. Makacs egy jószág. De úgy is én fogok győzni(reméljük^^"), mert én még makacsabb és elszántabb vagyok. :-D
A diplomamunka sehol. Nem is foglalkoztam fele az utóbbi napokban. Minek? Misz úgysem tudok vele haladni., és csak még jobban ideges lennék miatta. Már kezdek beletörődni, hogy nem fog összejönni... De akkor a mesterképzés se. Amire még mindig nem tudom, hogy most február 15-ig kell jelentkeznünk vagy sem. Mivel nálunk van egy "icikepicike" keveredés, és lehet, hogy csak a pótfelvételire jelentkezhetünk a szakunk miatt.
Lassan hét óra. Neki kellene állni összepakolni. Tegnap nem voltam hajlandó. Előre elterveztem, hogy mindent csak ma fogok összeszedni, mert legalább azzal is telik az idő és nem az ágyban fogok gubbasztani tehetetlenül. Minden héten ezt fogom majd tenni.
Ha visszaértem Szombathelyre lepakolok, és elmegyek egy-két írószerboltba. Vennem kell néhány dolgot.  Utána a könyvtárba is be kellene ugrani egy-két könyvért. Aztán irány a rajzóra fél 9-ig.
Most pedig megyek pakolni meg etc...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése