I am back. XD

Az utolsó bejegyzés óta eltelt két hónap. Hát, nem vagyok valami jó blogoló. ^^" De most rávettem magam, hogy megint írjak egy csöppet. Többször éreztem már késztetést, de a lustaság mindig felülkerekedett az elképzelésen. Most azonban nem. :lol: Erre mondanák azt, hogy minek nekem blog, ha nem is foglalkozok vele? Hát azért, mert. :D Mert az elején úgy hittem, hogy rendszeresen fogok ide írni. Ez ment is kb. egy hónapig. Azután olyan változás történt az életemben, ami mindentől elvette a kedvem. Néha írtam, de általában csak akkor, ha magam alatt voltam valamitől. Na jó, nem akarok lelkizni. ^^" Inkább mindjárt megírom a ChibiCon-os és a Himiko-s bejegyzést. Esetleg meg még egy kicsit locsifecsizek itt.

Most épp azon töprengek, hogy blogolás helyett a beadandókkal kellene foglalkoznom. Kritikákat kell írni művészettörire egy kortárs és egy a mostani tananyaghoz kapcsolódó kiállításról. Csak hát még egy kiállításra sem mentem el. ^^" Lássuk csak... Be kell fejeznem a gipszmetszetet és a rézkarcokat. Aztán még anatómiára is kellene rajzolni. De hát ilyen szép időben (mert délutánra már azért jobb lett az idő) kinek van kedve ezekhez? ^^" Főleg úgy, hogy ma javították meg az internetem és most kockulok ezerrel. Plusz még nézem az Itazura na Kiss című animét is. Imádom! *__*

Holnap szombat, tehát meet. Az első alkalom, hogy mindkét szőnyeget visszük. Persze, ha párom nem felejti otthon. Amit mellesleg simán kinézek belőle... -.-"

Miről is írhatnék még? Hmm... Most semmi egyéb nem jut eszembe, szóval megírom a másik kettő bejegyzést is.

Ui: De csak miután megnéztem a Szívek szállodáját. *__*

2 megjegyzés:

butyok13 írta...

Ugye, hogy az Itazura mennyire jó? :D Pedig nem is tartom magam egy nagy romantikus alkatnak, de újabban egyre többször nézek ilyen aranyos sorozatot is. Hallgass rám ezután is, és nem fogsz csalódni... :P
Olyat meg úgy se ajánlanék, amiről tudom, hogy nem az eseted. :D

Aya írta...

Hol marad a másik 2 bejegyzés? ;)

Megjegyzés küldése