Őszi AnimeCon 2008

Kis késéssel, de itt van egy kis beszámoló róla. :)



Szombat: Kelés reggel 7-kor, ami nem is lett volna olyan megrázó, ha az előtte lévő napokban nem lettünk volna éjszakai baglyok. :P Gyors készülődés, és irány a PeCsa. Fél 9 körül érkeztünk meg, és először furcsa volt, hogy az épület környékén alig voltak néhányan. Aztán kiderült, hogy a sátraknál áll a tömeg, ahol két külön sorban kellett várakozni a jegyekre. Mivel a barátaimnak már volt jegyük, ezért ők beálltak az épületnél várakozó sorba én meg elsétáltam a sátrakig az elővételes sorhoz. Ez lényegesen rövidebb volt, mint a vele szemben lévő, ahova azoknak kellett beállniuk, akik a helyszínen akartak jegyet venni. Megtaláltam Lizit(pápai klubtárs) és csatlakoztam hozzá. Mivel eléggé a sor elején álltunk, hamar megkaptuk a jegyeinket, majd csatlakoztunk a bejáratnál álldogáló tömeghez. Kis várakozás, és már mehettünk is. Legelőször megvásároltuk a klub részére a táncszőnyeget, aztán elválltak útjaink. Barátaimmal végignéztük a cosplay-versenyt, és még az AMV-versenyt is. Közben néha körülnéztünk a standoknál is. Napközben találkoztam ismerősökkel és Bütyökkel is, aki pápai klubtársam. :) Délután 5 óra körül aztán hazamentünk, mert már eléggé éhesek voltunk. Este 9 körül pedig visszamentünk az afterpartyra. A kisteremben úgy tűnt, elég jó a hangulat. Alig volt hely, annyian táncoltak. Mondjuk én nem a tánc miatt szeretem az afterpartyt. A sok ember miatt nagyon nagy volt a hőség, ezért nem is maradtunk bent sokáig. A folyosón beszélgettünk egy darabig, aztán én távoztam Zettoval. :D Vele, Ayával( akit Zetto révén ismertem meg) és még egy másik sráccal elmentünk Tescoba bevásárolni a MAT részére. Szép menet volt. :D A barátaimmal volt egy kis félreértésem, aminek az lett a vége, hogy kénytelen voltam hazavitetni magam Zettoval.^^" De jó volt, mert Ayát is hazavitte, és az eléggé mókás volt. Egy örök élmény marad. :D



Vasárnap: Elég nehezen ment a reggeli felkelés, így kicsit később is indultunk el a PeCsához. Olyan 11 óra körül értünk oda, ha jól emlékszem.^^" Mint előző nap, most is végignéztük a cosplay előadásokat. Az egyéni verseny utáni filmvetítést sikeresen kihagytam, és inkább egy jót beszélgettem Luigivel. És végre sikerült lefotóznom őt a Nyári Conon is viselt pólójában. :D Az a póló nagyon lol. Ezután végignéztem a csoportos cosplayt is, majd Bütyökkel sétálgattam. Közben összefutottam Ayával, aki aljas módon készített kettőnkről egy közös képet.^^" Majd, hogy Bütyöknek is kérjünk egy J-Radio-s nyakbaakasztót(nem tudom, hogy mi az igazi neve^^"), követtem Ayát a rádió ideiglenes stúdiójába. :D És sikeresen kaptunk is egyet. :) Közben lassan kezdődött az eredményhirdetés, amit a színpad mellett néztünk végig. Majd miután véget ért, lassan elindultam haza csoporttársamhoz. Este valahogy megint későn feküdtünk le aludni, így nem is tudtunk felkelni a korai vonathoz. Így az eggyel későbbivel mentünk. Ennek köszönhetően le is maradtunk az anatómiáról, amit azért nem bánok annyira. :D

Összességében nagyon jól éreztem magam. Sikerült találkoznom azokkal a barátaimmal, akiket csak a conokon láthatok, és még új barátságokra is szert tettem. :)

6 megjegyzés:

Lilith írta...

Kis késés? Hát végülis... :D
A nyakbaakasztónak nyakbaakasztó az igazi neve(elméletben). :lol:
Bocsi,h szekálódom,de ezekre felfigyeltem és már amúgyis megszok(hat)tátok klubban,h ilyen a természetem. :D :P

butyok13 írta...

Lilith: nem is te lennél, ha nem találnál valamit, amibe beleköthetsz... XD De én legalább mentes vagyok hasonlóktól... :P

Ami: még egyszer köszi a J-Radio-s izéét :D

amichan13 írta...

Lilith: Még nem telt el egy hónap sem a con óta, szóval még csak kicsit késtem. :D

Bütyök: Szívesen. ^__^

Lilith írta...

Bütyök: Olyan kis szenyó vagy te is ám! :D
Nem tehetek róla,hogy egyszerűen zavarnak az ilyenek és h szóvá is teszem őket. :lol:
Miktől vagy mentes? :D

Ami: Hát...marha nagy jóindulattal mondhatjuk,h kicsit késtél csak el... :D :P :twisted:

butyok13 írta...

Lilith: nem árulom el, mert addig jó nekem... :P

Aya írta...

Szerintem is jó volt az a hazafuvarozos este XD
Ja a srác neve akivel voltunk még: DaeusEx

Megjegyzés küldése